שאון חורף 2023 | תרבות נכנסת ברחובות 20/02

שאון חורף 2023 | תרבות נכנסת ברחובות 20/02

תאריך(ים) - 20 בפברואר 2023
- 20:00 - 23:00
מעלה מפה...
פרטים נוספים:

שלג בא והולך אבל יש דבר אחד שתמיד אפשר למצוא בירושלים בעונה הזאת – שאון חורף 2023 כבר כאן!!!
פסטיבל ״שאון חורף״ חוזר להשתלט על רחובות ירושלים עם הופעות, סדנאות, מיצגים, מסעדות, ברים וכל מה שצריך כדי שגם בחורף הזה יהיה פה חםםם🔥
עשרות אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוזיקאים ויוצרים, שיהפכו את הרחובות שלנו בבירה לחגיגה ענקית של אמנות, מוזיקה, אוכל טוב ומסיבות לתוך הלילה בכל יום שני בפברואר, בארבעה מוקדים שונים במרכז ירושלים: הלל, חצר פיינגולד, בצלאל-שץ ושושן.
מזכירים לכם! עם תרבות לא הולכים למכולת (או לבנק) – ביליתם בבית עסק בשאון? עזרו לו לעבור את החורף – ורכשו מהמוצרים המוצעים במקום
6.2 רחוב הלל
סטנד-אפ מחשמל של לא אחר מאיתי זבולון, הופעות מוזיקה כיד המלך של תומר ישעיהו, יעל דקלבאום (כיתת אמן), דימה אקס אר, המשולשים, אלכס משה, **ענת מושקובסקי – ההופעה בוטלה עקב מחלה**, הלהקה היוונית ינוקיס, יחד עם פרפורמנס, סדנאות ותקלוטים לאורך הרחוב שיעשו הרבה רעש וישאירו אותנו על הרגליים עד השעות הקטנות!
חנות התקליטים הצד האחר תארח את היוצר עמיר לב לכיתת אומן ושיח על מוזיקה (20:30, שמאי 12. מספר המקומות מוגבל)
13.2 חצר פיינגולד
הראפרית הכי חמה בסצנה סימה נון, להקת סבבה 5 עם הזמרת יוריקה האנשימה וקצב שאי אפשר להתעלם ממנו, הופעה אקוסטית מיוחדת של דניאל קריאף, המוזיקאי היוצר URIEL, מעגל פריסטייל שיחזיר את ההיפהופ לרחוב עם עדש בדש, תקלוט של יוגיבר ומופע פריצה של בעל זבוב, במיוחד ליום האהבה – שיחה עם דייטלוגית נציגת OK CUPID בארץ, דור סער מן ושיר ראובן (ההסכת שאין לומר את שמו), וזה רק חלק מהלילה המטורף שמחכה לנו בסמטאות של חצר פיינגולד שיסתיים בטירוף של מסיבת פופ טראש חסידית לתוך הלילה!
20.2 בצלאל ש״ץ
אחרי ששרפה במות בארץ ובעולם גל דה פז מגיעה לתת לנו הופעה שלא נשכח, מופע השקה של טוניק קלוניק עם אור אדרי שכולו רוק פסיכדלי-תאטרלי מטורף, מופעי מחול של רוני חדש, להקת קולבן דאנס, הסטודנטים של להקת ורטיגו ועוד, RADIO LUNA בהופעה חשמלית ברחבת בתי הספר לאמנויות, תחרות ריקוד אולסטיילס משוגעת Beat the style vol. 2, מופע פזמון חורף – ערב הקראה ושירה בהשתתפות אמני פרפורמנס, שני מופעים ברצף במרכז למוזיקה מן המזרח, מופע המערכונים האדיר ״פגע וברח״ של הסטודנטים בביה״ס למשחק ניסן נתיב, יחד עם מסיבות בניצוח DJ טוקה, DJ PAULA ועוד!
27.2 רחוב שושן
פרטים בקרוב
שאון חורף 2023, עוד רגע מסתערים על הרחובות. שריינו את התאריכים 🤩
לעדכונים ולתכנית המלאה היכנסו לאתר >> https://shaon-horef.co.il/

מקום האירוע
ירושלים מרכז העיר
ירושלים מרכז העיר
ירושלים
קישור לרכישת כרטיסים:
קטגוריות אירועים:
דילוג לתוכן