ר ע ם ✧ קרן וג׳נט רוטשטיין | דוריאן בראמלי | מאיה פנינגטון ודן לביא ✧ 5.11

ר ע ם ✧ קרן וג׳נט רוטשטיין | דוריאן בראמלי | מאיה פנינגטון ודן לביא ✧ 5.11

תאריך(ים) - 5 בנובמבר 2022
- 19:30 - 23:45
מעלה מפה...
פרטים נוספים:
✧ סדרת הופעות סובבות קול ✧
“…הרי אין לך בלשון מלה קלה שלא היתה בשעת לידתה גילוי נפשי עצום ונורא, נצחון גדול ונשגב של הרוח. בשעה שנדהם, למשל, אדם הראשון מקול הרעם – “קול ה’ בכוח, קול ה’ בהדר” – ובנפלו על פניו, מוכה תמהון ואחוז חרדת אלהים, פרצה אז מפיו מאליה – נאמר, בחיקוי לקול הטבע – מין הברה פראית, מעין שאגת חיה, קרובה לקול “רְרְ” – זה הנמצא בשמות הרעם של הרבה לשונות – האם לא הביאה קריאה פראית זו גאולה גדולה לנפשו הנדהמת?….” – מתוך גילוי וכיסוי בלשון, חיים נחמן ביאליק.
 
רעם היא סדרת הופעות ששמה את הקול במרכז, על כס של כבוד. מקיפה את האפשרויות השונות של
העיסוק הקולי ונותנת מקום לפלא שבוקע ממרכז אדמ.ה או איש.ה – מבע ראשוני, פראי, פרטי, חשוף, ספונטני, גולמי ורוטט.
באירוע הרביעי בסדרה
ר ע ם מארחת את
 
✧ קרן וג׳נט רוטשטיין
פרויקט המבוסס על יצירת עולם בו המוסיקה הפרסית נפגשת עם המוסיקה האלקטרונית, תוך הישענות על המוסיקה של הצליל הבודד ועל צלילים עילאיים.
זהו למעשה חזון והגשמתו. אמא ובת החולקות אהבה אינסופית למוסיקה הפרסית, שהיא הבאר ממנה הן שואבות השראה ושעליה גדלו. ג׳נט שרה מאוולים עתיקי יומין, בדגש על מסורת שירת אוברטונים פרסית ייחודית הנקראת צ’ה-צ’ה, چه چه, המחקה בהצטלצלותה ציוץ של ציפור. קרן מלווה אותה בעזרת קונטרולר, סינת’ ומחשב, ובשירה המורכבת מסלסולים ומרווחים זכים.
✧ דוריאן בראמלי
שרה ויוצרת, מגיעה אלינו מלב התיאטרון החזותי, דוריאן משחקת עם הקול ולומדת דרכו את דרכה. במופע הקרוב היא משמיעה קול חדש, מלא בעוצמתה הייחודית, מעבירה דרך החושים את המתרחש ונותנת לחיים לקבל צורות בדמותה המשתנה. אומץ לב מאפשר היזכרות בקיים והבלתי נראה.
✧ מאיה פנינגטון ודן לביא
צמד אינטואיטיבי במופע צבעוני ועשיר. עוסקים בטשטוש זהויות – בין הצליל האורגני לסינטטי, ובין ההגדרה והחופש. קול, אלקטרוניקה ובס נפגשים ומאמצים קולות נוספים.
הפעם, הצמד רקח במיוחד עבור הערב הזה ביצוע שיר מקורי של מאיה בעטיפת כתיבה משותפת המטיילת בלוע ונפגשת עם הקול ועם ספקטרום התדרים.
 
 
תמונה: נטשה שחנס
⊱⊱⊱⊱
סדק, בית אליאנס
20:30 דלתות
21:00 מתחילים
40 שח בכניסה
מקום האירוע
בית אליאנס
כי"ח 5
ירושלים
קישור לרכישת כרטיסים:
קטגוריות אירועים:
דילוג לתוכן