טוטאל ווקל – א-קפלה אחרת

טוטאל ווקל – א-קפלה אחרת

תאריך(ים) - 16 במאי 2023
- 21:00
מעלה מפה...
פרטים נוספים:
טוטאל ווקאל: א-קפלה אחרת
Total Vocal: A-cappella with a twist
 
טוטאל ווקאל הם 6 זמרים וירטואוזיים וביטבוקסר, ש’מנגנים’ על קולותיהם ומותחים את גבולות הקול האנושי, בביצועים מאתגרים ושופעי גרוב. ההרכב החל את דרכו בבי”ס רימון אך יצא לדרך עצמאית, שיתף פעולה עם אומנים שונים (אסתר רדא, דניאל סלומון, יוני בלוך ואפרת גוש בקיסריה, תזמורת הביגבנד של מודיעין) והופיע בפסטיבלי מוזיקה בארץ (צלילים במדבר, קיץ בענבה, פסטיבל האגם, פסטיבל הגוספל האמריקאי).
בשנה שעברה זכה בפרס על המקום השלישי בתחרות הבינלאומית להרכבים קוליים, בפסטיבל המוזיקה Tampere בפינלנד וכעת צובר תאוצה כאחד ההרכבים החדשניים והמעניינים בעולם המוזיקה הווקאלית. ההרכב מנוהל ע”י כנרת ארז – מומחית א-קפלה, זוכת פרס הא-קפלה הבינלאומי CARA על עיבוד שכתבה להרכב הסווינגל סינגרס (זוכי 5 פרסי גראמי), בו היתה גם חברה ושרה בפסקולים לסרטים הוליוודיים (הארי פוטר, קונג פו פנדה, Glee). מאז חזרתה לארץ היא מביאה את בשורת הא-קפלה לישראל, מעבירה סדנאות לופר בא-קפלה ומורה ב בי”ס למוסיקה רימון וב תיכון תלמה ילין.
 

פתיחת דלתות: 20:00, תחילת מופע: 21:00. מוזמנים להגיע מוקדם וליהנות מהמטבח החלבי-צמחוני-טבעוני המשובח ומבר האלכוהול העשיר שבמקום (כשר)

מקום האירוע
‏נוקטורנו לייב Nocturno Live‏
בצלאל 7, ירושלים
ירושלים
קישור לרכישת כרטיסים: https://www.eventer.co.il/4s457
קטגוריות אירועים:
דילוג לתוכן