חן כהן זיו שליט ונועה בן סעדיה בטריפל פיצר אקוסטי

חן כהן זיו שליט ונועה בן סעדיה בטריפל פיצר אקוסטי

תאריך(ים) - 7 בינואר 2023
- 20:00 - 23:30
מעלה מפה...
פרטים נוספים:
חן כהן זיו שליט ונועה בן-סעדיה מגיעים לירושלים לטריפל פיצר אקוסטי
 
חן כהן, זמר ומוסיקאי בן 28, במופע אקוסטי לקראת איפי חדש. חן, בוגר להקה צבאית ויוצא העונה הרביעית של התוכנית ״דה וויס״, עובד ובונה את עצמו כבר כמה שנים בעולם המוזיקה, שר, כותב, מלחין ומופיע ברחבי הארץ.
 
חן עבד בשנים האחרונות בין היתר עם המפיקים ניר מימון (דודו טסה, נרקיס), סהר טוויטו (אליעד נחום, הכוכב הבא) ויונתן ויינרייך (רז שמואלי), איתם הוציא שירים רבים שמשודרים בתחנות רדיו שונות (גלגל״צ, גל״צ, כאן, ערוץ 24 ועוד…) זכו לתגובות נפלאות ממבקרי המוזיקה ונכנסו לפלייליסטים רשמיים של ספוטיפיי ואפל מיוזיק. מאחוריו כבר שני אלבומים, שאת האחרון, חן כתב, הלחין והפיק בעצמו. בימים אלה עובד חן על מיני אלבום שלישי שמתוכו יצאו כבר שני שירים. חן כותב ושר פופ ישראלי נעים ונוגע ללב, ובקולו הייחודי חושף עולם רגיש, כן ומיוחד.
״חן כהן מצליח לטעון את הטקסט ברגש גדול מאוד, והוא משכנע שזו האמת שלו. יוצר זמר קרוב מאוד אל עצמו״. (יוסי חרסונסקי)
קרדיט צילום: גפן רזניק.
זיו שליט
“שיר שנוגע זה שיר שפוגע – כוכב מרחף בחלל מי שרוגע זה מי שיודע, בסוף עוד תבין כשתגדל – אם גם אתם נתקלתם בשורות הללו ברדיו ו’שיזמתם’ מיד את השיר האיטי והסוחף שנכנס לפלייליסטים של כאן 88, כאן גימל וגלגלצ, אתם ממש לא לבד. קולו הרך והמלטף של זיו שליט, שחודר פנימה כמו קרני שמש ארוכות דרך סאונד ערפילי, הביא את “קדימה” של הזמר-יוצר המיוחד למצעד השירים הכי משוזמים של התקופה.” רז ישראלי, ישראל היום.
זיו שליט בסטאפ סולו על הפסנתר שכולו שירים מקוריים מהאלבום הראשון, האי-פי, ושירים חדשים מהאלבום השני “ימים והרגלים” בניהולו האמנותי של תומר ישעיהו שצבע את האלבום האינטימי הזה בגוונים מקומיים ובינלאומיים כאחד. היצירה המקורית מפגישה את עולמות האינדי-פולק, רוק ופופ בינלאומי ומוזיקה ישראלית. החומרים המיוחדים והאישיים הללו מלווים בסיפורים על מאחורי השירים, במסע מרגש. אחרי שיצא אלבום הבכורה שלו, “אותו נהר פעמיים” (2020) והמיני אלבום “אוסף ביניים” (2020), אשר זכו להצלחה עם 6 כניסות לפלייליסטים: בבחירות העורכים של כאן 88, בפלייליסט הערב/לילה של גלגלצ, בנבחרים של כאן גימל ואפילו בצ’ארט השירים המשוזמים ביותר בארץ.
קרדיט צילום: יוני זץ
 
נועה בן-סעדיה היא זמרת-יוצרת ואשת חינוך שחיה ופועלת בעשור האחרון בירושלים. ב-2017 הוציאה את אלבום הבכורה “אני הפעם הבאה” הכולל לחנים מקוריים לטקסטים בעברית, שישה שירי משוררים וארבעה שירי עונות. שירי האלבום מאופיינים בהשפעות עדינות של פולק, ג’אז ומוזיקה ישראלית. האלבום השני, “שירי גוף” (2021) נולד מתוך עיסוק מתמשך של היוצרת בנושא דימוי הגוף הנשי על כל היבטיו, והוקלט במהלך תקופת הקורונה יחד עם הרכב מכובד של נגנים, בהפקתו המוזיקלית של הפסנתרן דניאל טלמור. שירי האלבום הם בועטים, מרקידים ומלאי הומור, וביחד מספרים סיפור אינטימי וסוחף, כזה שרבים מזדהים איתו. נועה מופיעה עם שיריה המקוריים בגרסת סולו (בליווי גיטרה ופסנתר) או בליווי הרכב וכמו כן חברה ותיקה (זמרת ופרקשניסטית) בלהקת הרחוב הירושלמית “הפיראטיות הפיראטיות”.
 
 
קרדיט צילום: סילאן דלאל
מקום האירוע
בירבזאר
יפו 161
ירושלים
קישור לרכישת כרטיסים: tickchak.co.il/37782
קטגוריות אירועים:
דילוג לתוכן